OBRINT PORTES A LILIPUT. 22/08/2021.

Km: 27

Desnivell +: 2.017

Temps Mov: 6:30h

Faig un "solo". Una circular "canela fina en rama".

Començo la ruta a Queralbs, un poble preciós fet amb pedra de la bona; de seguida et transporta sense voler a un temps antic no massa llunyà.
 

 

I, només començar, davant meu em trobo amb una porta (liliput) molt petita en una paret de pedra i, sense filtres, dels meus llavis en surt una frase:  

Si vols entrar per la porta Gran, primer has d'obrir moltes portes Petites.

 

Bé, quant a la ruta… Ah si!! Els detalls en un altre post... 

Si que diré, amb el permís d'en Mikel Silva (és el seu territori) que:

Començo (pujada) per una Vall totalment solitària i preciosa, molt preciosa.

 

Faig el Puigmal.

Acabo per una Vall de Núria (baixada) molt massificada que, durant els mesos de juliol i agost, és com la Rambla de Barna.

 

Aquesta combinació de solitud i multitud... m'encanta.


* Us deixo un post de la meva filla sobre portes petites i universitat AQUÍ

Salut, Feina i a obrir portes petites!!

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.