TRES FULLES O TRÈVOL DE L'ARDENYA. 22/09/2019.

Distància: 33, 44K
Temps en Mov: 5:40 h. Total: 6:23h
Desnivell + : 1.444

Córrer amb els amics és extraordinari, però córrer sol, en solitud, és màgic.

Córrer sol durant 35 k per muntanya és autogestió del teu cos, és autosuficiència en menjar i beure, és entrar en un estat de meditació, el teu cap es concentra en els pensaments, l'energia interna, la respiració.....

Si imagines crees i de nou decideixo compartir-ho abans que les idees s'evaporin.

Dibuixar, el tatuatge és un trèvol o tres fulles, el meu pinzell seran els peus, i la pintura la ratlla d'un gps.

LA RUTA:
Tres Fulles o Trèvol de l'Ardenya.

La Ruta la començo a Canyet, just a l'entrada per la carretera de Tossa, on hi deixo una base de vida, un cotxe amb aigua i menjar.

Aquesta Ruta combina trams d'asfalt, pista, corriol i blocs de pedra.

Les Fulles es poden fer en l'ordre que es vulgui, jo he començat per la del sud, la de l'esquerra, la més lenta i preciosa.

1a Fulla: Tiro per la carretera direcció Tossa, per pista i després corriol de pujada arribo a St. Grau.
Baixo per la Riera de Vallpresona i arribo al mar. Tram de la Marató de l'Ardenya.

Amb el mar molt inquiet i rúfol, Vallpresona, Cala Sr. Ramon, arribo a Canyet xop per les onades.

2a Fulla: Tiro per la carretera direcció St. Feliu, per corriol pujo a la Dona Espenyada, vaig a buscar Les Sorres per baixar fins a Casa Nova. Pujo fins a la Creu d'en Barraquer i per darrera Can Rifa baixo fins a Canyet.

3a Fulla: M'enfilo per la pujada de "The Jungle" de la Marató de l'Ardenya, al Suro del Llop giro a dreta fins a Can Codolar i baixada fins a Canyet.

Doncs, ja esta fet, dibuixar tres fulles d'un Trèvol una xic "raru" per tenir més bona sort, sobretot amb la salut, que sembla s'ha aliat amb la "Llei de Murphy"

Rutaca preciosa, durilla i ardenyera.

Salut, Feina i Felicitat !!!!