MARXA DELS SENGLARS. CANET D'ADRI. 17/09/2023.

Lloc: Canet d'Adri. Girona.

Km: 18k, 12k i 6k.

Clima: Tapat, sense massa calor.

Terreny: Corriol / Pista / Asfalt. 

 


Les marxes són el preludi de les curses, aprens a caminar i a córrer, aprens a assaborir la qualitat del moment i tastar el córrer amb companyia.

La Marxa 18K:

Aquest any arribo d'hora i amb els amics de viatge, ens apuntem i inaugurem la marxa sortint dels primers.


Som un grup de vuit "senglars" que de seguida es divideix en tres grupets, caminadors, corredors i "fifty/fifty".

M'enganxo al tren més ràpid, per provar, a veure com funciona la màquina. 

La Marxa no m'ha agradat, m'ha encantat.

La nit abans ha plogut, el terreny és perfecte i per davant uns primers 8 kms de córrer molt. Intentant seguir les dues llebres que tinc al meu davant.

 

La pujada a la cinglera de Rocacorba i la Roca d'en Mascaró (676 m) són 4 kms més tècnics i lents amb una baixada de vertigen.

 

Cada vegada em trobo millor i de vegades "tiro del carro" sense adonar-me'n.

Els últims 4 kms són d'una bellesa extrema tot resseguint la Riera de Canet.

 

Bé, com diuen la gent de Canet, una marxa que pretén fugir i desmarcar-se d'aquelles marxes que sols persegueixen una finalitat de negoci.

"Tot aquest Tinglado el muntem per amor a l'art". 

 

El Millor: 

Els amics, sens dubte.

Avituallaments (3), serveis mèdics, assegurança i un bon esmorzar a la tornada.

Volunt@s i Gent de Canet, gràcies per dedicar el vostre temps perquè uns quants afortunats gaudíssim del que més ens agrada, caminar o córrer.


 


TRACK WIKILOC 

Salut, Feina i Felicitat!!

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.