LA MEGALÍTICA TRAIL MARATÓ. CRÒNICA I FOTOS. 14/10/2018.

Cursa de muntanya a l'Ardenya Cadiretes
Lloc: Tossa de Mar.
Clima: 20º Boira, Xafogor i Pluja 

LA MEGALÍTICA 1ª ed.
Distàncies i desv: 42K. 21K i 10K. 
Pere: Dorsal 400.Temps: 2:40h. 
Organitza: La Sansi i Fondistes Tossa. WEB


Un cotxe dels 90, un GTI em porta a casa, una música dels 80 que surt del radiocassette, en Fletwood Mac que em sedueix les orelles, una ràfega d'aire que entra per la finestra i recorre un cos adolorit, cúmul d'estímuls i un gran somriure.

 


"La mare que la va arribar hasta parir la Megalítica".... "Madre Mia"... Quin fart de córrer i córrer i més córrer. No puc ni pitjar el pedal del gas.
 
Set dies després de travessar l'arc d'arribada de l'Ultra Trail Guara Somontano 103 Km em planto sota l'arc de sortida d'una carrera més curta però molt intensa, la Megalítica.


M'assabento d'aquesta cursa a tocar de casa un dia abans.

Porto set dies sense trepitjar el bosc, en tinc ganes, moltes ganes, com diu l'amic David galopaquegalopa, com un gos quan el treuen a passejar després de 4 dies sense fer-ho..... O sigui, que a donar-ho tot.



LA CURSA:

Inscrit a la 21K, l'he triat pel cansament post ultra i pel circuit, el conec prou bé.

M'ha sorprès veure una cursa molt ben organitzada.Una primera edició amb molta gent vinguda de 17 països, prop de 700 corred@rs, senzillament m'ha encantat.


Deixem Tossa després de fer 2 k pels carrers i de seguida pugem per un corriol deliciós, desconegut i molt vertical. Han estat 5 Kms fins a tocar Puig Ses Cadieretes.



Anem fent tobogans fins a St.Grau enmig d'aquest microclima humit i emboirat tan particular de l'Ardenya. La sensació és d'estar en un bosc d'Escòcia.

Baixem fins a cala Pola i arribem per camí de Ronda fins a Tossa.




* Voluntar@s: Un 10, sempre sou importants.

* Marcatge: Un 10, molt ben marcat.
 
* Avituallaments: Un10' 10. Molts AV. En especial l'AV que tenien la música de "El Ultimo Mohicano", molt ben parit!!


* Circuit: Un 8, molta pista i poc desnivell, cosa que a mi m'agrada.

* Ambient: M'ha sorprès veure molta joventut i moltes noies corredores, excel·lent.

* Categories: Un 8, Moltes categories. Però passen de la de 45 a 55 anys.... I els de 50 ? 

* WEB: Un 10, molt xula i senzilla.


Pos ja està fet, una carrera d'anar amb el peu a baix. 

Una carrera de Tardor que competeix i comparteix territori amb la Marató de l'Ardenya i la Llagostrail.

** TRACK WIKILOC AQUÍ 21K

Felicitats organització i voluntaris per deixar que uns quants gaudíssim del que ens agrada i a l'Ardenya. 


Salut, Feina i Llibertat.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.