L'ESCURÇO 2016. FOTOS. 4/9/2016.

VI Edició de L'ESCURÇO. Cursa de Muntanya.

Dia i Lloc: 4 de Setembre 2016 a Castell d'Aro.
Distància i desnivell: 10K i 21K i 1.000+.
Temps: Carme: 4:10h. Magali: 2:59h.
Clima: Dia amb molta calor. De 25º a pics de 39º.



L'Escurço d'aquest any vist des de darrere, tancant la cursa fent "d'escombra"i treient cintes,  al costat de l'Albert i la Laura.
Han sigut 21 km amb molta calor i carregat de cintes, amb moments farcits de molt bones sensacions gairebé perdudes.



Vaig acabar molt content, per en certa manera poder ajudar a que alguns puguin sentir, sumar i "disfrutar" de córrer per muntanya. Poder aportar el meu humil i petit granet de sorra. Contemplar emocionar-se, superar-se, vèncer-se, m'emociona.


Gràcies a no córrer que en un principi era la meva intenció, he pogut veure a molta gent, molts amics aquell esperit de diversió, solidaritat, complicitat i amistat.
 

MOLTES MÉS FOTOS AL FACEBOOK Marxa de L'Escurçó




* El Millor: 

Veure córrer a la Carme, la Magali..... A TOTS!!

El podí de la Susana i la Magali 1a femina absoluta, i en Diego Arroyo de A.E. Matxacuca.
Les  paraules de la Magali:

Ahir em sortia un "recuerdo" al Facebook. ..era de fa cinc anys. ..l'Olga Pons em deia que si quedavem per fer la Marxa de l'Escurço. Si la memoria no em falla, crec que l'he fet cada any. És d'aquelles curses fetes amb carinyo, il. lusio i aixo es transmet. ..Aquest any stic més que contenta pel po.

* A Millorar: 
Un preu més popular per a la Marxa de 10K.



FELICITATS A TOTS ELS "ESCURÇONS" QUE HI HEU PARTICIPAT. GRÀCIES PER VENIR!!!!

Gràcies  Manel, Marc, Ricky i Jordi per deixar-me fer d'escombra.

RESULTATS 21K.
 
Salut, Feina i Gràcies per entrar.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.