VOLCANOLIMITS 26 K. CRÒNICA I FOTOS. 06/03/2016.

Lloc: Les Planes d'Hostoles.
Distàncies: 26 K i 45 K (Anulada).
Dorsal: 1938. Temps: 3:39h. Jordi: 2:49h. Andreu: 3:09h.
Desnivell + : 1149. Desnivell - : 1.142.


Amb en Jordi Alsina i l'Andreu Just aterrem a Les Planes.

Tot i que buscàvem fer la distància 45 K i 3000+ anul·lada a darrera hora, travessem amb tres clips el dorsal i la samarreta de la 26 K.
Que ens ha portat a fer aquesta cursa?
Potser el nom, Volcanolimits, és atractiu i enganxa. Potser que l'any passat va tenir mala fama. Potser que pinta mal temps. Potser que hi ha poquets corred@rs...... Aquesta barreja m'encanta.


Ara, a uns mesos de començar el meu segon mig segle de vida, he deixat de pensar i atabalar-me tot entrant en un altre escenari, que substitueix els reptes i objectius (a vegades obsessius) per passió i passar-ho bé. No hi ha fites o metes sinó un destí..... així de simple.
A la Volcanolimits he descobert moltes sensacions que feia temps tenia al fons d'un calaix. Disfrutant de tot com un corredor novell, però amb la humil saviesa i control d'un corredor veterà.


Cursa / Sensacions:

Podria explicar de manera explícita i detallada l'espectacularitat de l'entorn dels primers Kms. D'un circuit molt pisteru, a molts no agrada, a mi m'encanta. De la companyia dels núvols. De les relliscades....... M'ho estalviaré.



El Millor:
Em quedo, (amb el permís d'en Salvador Vilalta, Blog Semprecorrent), de compartir "quadriga" amb l'Alba. Ella, sempre portant el "latigo" i desbocant els cavalls a les baixades. Gràcies Alba per la companyia.
Em quedo, amb les cares de felicitat de l'Andreu i en Jordi en acabar, que repeteixo, tot i ser un circuit pisteru.... hem disfrutat com "jabalis".



A Millorar:
El circuit m'ha encantat, però sabent que la zona està farcida de corriols.... posar-hi algun corriolet més. Podeu veure una sortida que vàrem fer per la zona amb corriols: El Far des de Les PLanes
L'arribada, molt freda... Donar-hi més caliu.



Felicitats organització i voluntaris per ser-hi.


Salut, Feina i Gràcies per fer-hi un cop d'ull.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.