ENTRENANT PER L'ARDENYA. 10/08/2014.

ARDENYA, COSTA BRAVA.
St. Feliu de Guíxols - Canyet - Montclar-  St.Feliu de Guíxols.
Km: 24,5. Desnivell + : 902 mts.
Córrer i caminar per muntanya...CaKo.
Climatologia: molta calor.

Aquesta nit hi ha hagut un concert d'un grup anomenat "Extremo Duro".....a que ve això ara??...... doncs bé, el que escriu li ha costat molt deixar la posició horitzontal  per posar-se en vertical, o sigui aixecar-se del llit per anar a les 7:10h del mati a un altre "concert" d'un grup anomenat "Entreno Duro".

Els components del grup "musical": la Carme, l'Eva, la Magali i un servidor... Sí, sí, m'he deixat portar per TRES DONES que m'han fet suar per tot arreu, que m'han fet córrer a "Ritmo Caribeño, Tropical i Latino", que fins i tot m'han fet nedar .... que no m'ha agradat..... M'HA ENCANTAT!!.
FOTOS:



Full de Ruta:
Sortim de l'aparcament d'autocaravanes de St. Feliu i prenem un dels mil i un corriols que pugen fins a Coll de Portes. Seguim i arribats al Coll de la Mare de Déu girem a la dreta per fer el cim de Puig Romaguer ( el gran desconegut), baixem i cap a St. Benet.
De St. Benet anem a la Creu d'en Barraquer i per corriol ens plantem al cim més emblemàtic de la zona, el Montclar.
Desfem el camí fins a St. Benet per anar al mirador de Canyet. Prenem el corriol de baixada a la platja i....a nedar. Ens avituallem d'aigua en un super, (a l'estiu és obert). Hem fet una parada llarga.

Tornem caminant cap a St. Feliu per corriol que resseguix a mitja alçada la banda de marina fins el Coll de la Mare de Déu, Camí Romà, Parc Aventura, a tocar St. Elm i arribada al punt d'nici.

TRACK WIKILOC.

Salut, Feina i Gràcies per fer-hi un cop d'ull.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.