TOSSA DE MAR - SANT FELIU DE GUÍXOLS. PADDLE SURF. 10/08/2025.
Distància: 12,12 Km.
LLoc: Costa Brava.
Modalitat: Paddle Surf.
La passió de lliscar per sobre l'aigua de marina amb una planxa de paddle surf és bella, ancestral i de respecte al mar.
Busco mantenir l'equilibri i em deixo portar pel corrent tot confiant en la intuïció.
La ruta:
7:00 h. Tossa de Mar.
Els que convivim un xic amb el mar sabem que té dues cares, i avui ens mostra la cara de bonança, aprofitem-ho!!
Surto per la porta gran de la Badia de Tossa, ses Illetes.
Esculls |
Fregant el Cap des Pentiner entro a la famosa Cala Fotadera.
Cala Fotadera |
Segueixo remant amb el sol de cara, mar calmada cap a Cala de Salionç.
Els puntets Canyet |
Albiro la cala nudista del Senyor Ramon i arribo a Canyet. Estic a la meitat de la ruta i m'aturo per fer un bany i menjar alguna cosa.
Segueixo remant cap a l'esvelta silueta de la Cova del Contrabandista, la Punta Romaguer i d'en Bosch.
Cova del Contrabandistsa |
9:32h. Sant Feliu. Entro per la porta petita l'Estufador de LLevant i l'illa del Freu per tocar terra al Club Nàutic de Sant Feliu de Guíxols.
El Freu |
Una ruta amb escenaris plens de matisos... Aigua salada, equilibri, cales, coves, peixos, onades, riure, llum, pell eriçada, espiral de felicitat.
A tenir en compte:
* Vigilar la previsió d'onades, vent i mar de fons a través de les webs especialitzats.
* Ruta lineal, s'ha de fer combinació de cotxes.
Salut, feina i gràcies prer llegir!!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada