SUSQUEDA CAMINA XIII. 21/05/2023.

Lloc: Sant Martí Sacalm. Susqueda.
km: 16. Desnivell+: 650
Participants: 64.
Corriols: 80%. Pista: 20%.

A vegades passa, sí, poques vegades passa que 7 eu (preu de la marxa) et sorprenen i et donen Felicitat.

Foto Albert Roura

7:30 h del matí, sota la "proa" del Far, amb un cel ennuvolat, emboirat, a punt de ploure... Un boli "bic" a través dels meus dits desxifra la meva identitat en un tros de paper.

Aixeco la mirada, al meu voltant som 10 corred@rs i uns 54 caminad@rs.

El destí ha fet que 14 amics de tarannà diferent, però que connectem de primera, triéssim la Susqueda Camina.

 

Amb els anys aprenem a gaudir del que escollim. Tot i que la sensació ha sigut a l'inrevés, de ser escollits per fer un viatge fantàstic. Agafem els bitllets.

Torno a les Guilleries. Un territori abrupte, impenetrable, de vegetació selvàtica i olors de silencis. Que hi farem, m'atrau.

 

La Marxa:

Sense entrar en detalls, si diré que el circuit m'ha sorprès i captivat per la seva extraordinària bellesa, tot i ser un coneixedor d'aquest territori, m'ha encantat.

 

M'he enganxat al vagó de primera classe amb la Maga, Alex, Gabi i Mikel.

Sant Martí Sacalm - La Triola, pista en baixada, per escalfar i admirar l'amplitud visual.


La Triola- Grau Goleró, corriol de pujada al paradís.

 

Pla de l'Hom- Coll de Condreu, camp a través per descobrir.
 

 


Coll de Condreu- Santa Anna
, Boscos deliciosos que et desperten els sentits.
 

Santa Anna- Sant Martí Sacalm, baixada selvàtica.

 

 El Millor: 

*Compartir un circuit molt ben parit, amb uns amics molt ben parits.

*El marcatge, massa ben marcat, impecable.

 

*Obsequi, taronges, aigua, plàtans, llonganissa, coca, vi, cava, botifarra, pa... 7eu.

Voluntari@s i Gent de Susqueda, Gràcies per dedicar el vostre temps per què uns quants afortunats gaudíssim de caminar o córrer per corriols i boscos  de les Guilleries.


Salut, Feina i Felicitat!!

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.