MARXA DELS 40 DE BANYOLES. 19/03/2023.

Lloc: Banyoles
Km: 40
Desnivell+: 1.300

Clima: 14º, Tapat, caloreta i pluja a la tarda.

 

Soc de tarannà simple, "simplon", triomfar per a mi és aixecar-me i estar sa, ja tenim el 80%, la resta ho aprofito utilitzant cos i ment per ser feliç. Tinc diners, els gasto, no en tinc tants passo amb menys. Que puc anar a Canàries, fantàstic, i si no puc, un passeig pel bosc de casa. Arribar a casa tenir llum i aigua, i si és calenta ja és l'hòstia ... La vida és simple no fàcil. (Jaume Terés)
 

 

Avui he trobat la felicitat en una simple Marxa.

RUTA: 

Vaig tard, tinc una (puntualitat espanyola) ho sento, però m'esforço i de vegades aconsegueixo tenir una (puntualitat anglesa)

Són les 7:10 i ja ha sortit tothom, vaig a buscar el dorsal, tinc sort i me'l donen, una noia d'amabilitat absoluta, dorsal 14, superguapo.
Amb els nervis he "d'enviar un fax"... Al final surto per l'arc de sortida a les 7:30 h, mare meva que tard.

 

Res, començo a córrer i tinc davant meu més de mil persones caminant, buff.
Començo a avançar gent, per la pista no hi ha problema, però quan arribo als corriols, avançar caminad@rs es transforma en un acte de molta delicadesa, educació i sentit comú, o sia que et deixin passar.


Arribo a Palol de Revardit 14K, i ja he avançat a gairebé tots els caminadors, ara toca els corred@rs amb el gabinet a la boca.
 

La Bora 25K i Collet de Pujarnol 32K, vaig corrent i avançat. Avançar un corred@r esdevé un acte de joc, tu el passes i ell et torna a passar fins que es desgasta. És com un ball.

 

La Marta ha sigut una excel·lent parella de ball, gràcies, Marta.
 

 

Tram final de la Marxa, canvio de parella de ball, en Jordi X, ell diu que és un "matat", jo dic que és un Mestre en això de córrer.
Córrer al seu costat és un luxe, és córrer amb estil, gairebé lliscant, et transformes amb un gentleman dels corriols.


AVITUALLAMENTS:

Un 10, Entrepans de tota mena i colors, gominoles, fruits secs, fruita, barretes.


VOLUNTAR@S: 

Un 10, Superatents i amables.

 

MARCATGE:

Un 10, no m'he perdut i soc dels que es perden.

Bé, 40 km i 5:50h de felicitat simple...i  per 15eu.

Pere Alsina: Dorsal 14.

FELICITATS ORGANITZACIÓ I VOLUNTARIS PER UNA MARXA TANT MACA.

TRACK WIKILOC 

P.D: Gràcies Ramon Pou.
 

Salut, Feina i Felicitat!!!!


Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.