RUTA DE LES TRES FONTS. ST. FELIU DE GUÍXOLS. 16/01/2021.

Els humans naixem amb un microxip al disc dur que s'anomena "curiositat". Ens ve de sèrie.

Els amants de la muntanya i el mar quan ens limiten els moviments al municipi, de sobte s'activa la "curiositat"

És per això que aquell pont, aquella font, aquella cova que només coneixien uns pocs privilegiats, ara tothom ho coneix.
Bo o dolent, no ho sé.

La ruta d'avui ens porta a descobrir una cabana, tres fonts i un toll d'aigua dolça a tocar del mar.

Podríem visitar més fonts.... Sí, i tant, però avui n'hem fet 3.

Val a dir que és una ruta abrupta, dura i bella. Amb les dues primeres fonts seria una ruta familiar. Passada la segona font seria una ruta de dificultat alta.

La Ruta:

Sortim de Casa Nova pel corriol de les Sorres i per un corriolet anem a buscar la Cabana i la Font del Pi Melís, una joia dins la natura.

Font del Pi Melis

Tanquem un bucle i anem a buscar el corriol de la Murta, on ens trobem amb la segona font, la Font de la Daina.
A partir d'ara, la ruta es torna més extrema. Pugem al Puig de les Cols per la Pujada d'en Roberto.

Font de la Daina

La tercera font, bé, més que una font és un dipòsit d'aigua amb una aixeta, la Font de Can Rifa.

Font Can Rifa

Baixem per Sant Benet, i la Divina Pastora, travessem la ctra. de Tossa i per corriolet preciós arribem a Cala Urgell. La natura ens sorprèn amb un toll d'aigua dolça a pocs metres del mar.

Resseguim Cala Urgell i Cala d'en Bosc i pugem per PuntaBrava i el corriol dels Escaladors.
Pel Coll de la Mare de Déu i Les Sorres tornem a Casa Nova.

P.D: Quan entrem al bosc o al mar, intentem deixar-ho tot tal com si fóssim a casa nostra, sense embrutar-ho.

Salut, Feina i Gràcies per Entrar!!