24HORES CAP DE CREUS.2019. CRÒNICA I FOTOS 60K.


Dies: 20 i 21 d'Abril 2019. Lloc:  Llançà. 15 Edició. 
Distàncies: 87Km , 62 Km i 25Km. 
Inscrits Totals: Més de 500. 


Clima: 10º i 17º. Ennuvolat i vent.
61K Pere. Dorsal: 233. Temps: 11:30h. Posc: 94.




Llançà, vent, amics, mar, corriol, camina, pista, corre, castells, cresta, dolor, genoll, poble, blanc, camina, cap de creus, pluja, frontal, nit,  pedra molla,  fred, Llançà.



De genolls amb la motxilla a terra, una motxilla que algun dia hauríem de rentar, una motxilla que es queixa quan obrim la cremallera, i que quan l'obrim ens ensenya tot el que sabem que portem i el que ens hem oblidat. 

Miro els amics Josep, Oriol i  Mikel, mentre enganxem el tros de dorsal que hi diu 60 km. 


Avui tenim feina, avui toca picar pedra pel paradís. Ells picaran pedra més de pressa amb un martell percutor....  En canvi, el que escriu a ritme més lent, amb un pic i una pala.

Set anys participant a les 24 hores i sis anys fent 87 K. Torno a Cap de Creus  i triem per segon any la distància perfecte, la 61 K.



FULL DE RUTA:

La pretensió és fer el màxim de kms i fins que una ferida de guerra digui prou. Si arribo, serà un gran dia.



Llançà - St. Pere de Rodes- Cadaqués: 

Sortim a les 12h, l'hora dels Senyors, a bon ritme encarem el primer desnivell fins a St. Pere de Rodes i el Castell de St. Salvador molt ben acompanyat per l'Erika, la Núria i la Cris. 




Damunt la cresta del Castell i amb l'amplitud visual  cap a totes bandes.... Ens aturem. Davant meu s'ha fet un tap d'uns 60 corred@rs que farem la cresta a un ritme molt lent.





M'endinso al Parc Natural de Cap de Creus. Trotant per una llarga pista arribo a Cala Jóncols per tornar a pujar una miqueta i tornar a baixar fins a Cadaqués. 




Cadaqués- Far Cap de Creus- St. Baldiri -LLança: 

Surto de Cadaqués caminant i de sobte noto que una cama diu prou. Tocat, molt tocat, m'enfonso, fins i tot m'arriba a passar pel cap de plegar. Ostia!! Ho estic passant més putes que Cain!!



Intento donar-li la volta i em centro en .... El moviment sinuós d'una esvelta cua trenada. Davant meu una noia amb qui ens hem anat creuant. La conversa ha estat el silenci i el balanceig de la seva cua trenada.

Em centro en el que m'envolta, l'encisador Far del Cap de Creus.



Em centro en que dos vells amics em conviden a seguir amb ells. Gràcies Ramon i Andreu.



Em centro en que la Carme i la Maga m'han vingut a buscar fent el recorregut a l'inrevés.... Carai noies, com ús necessitava.

Afrontem la part més dura de la cursa, pel marcatge que és molt intuïtiu, per la pluja i perquè St. Baldiri està molt lluny. 



Baixem al Port de la Selva i pel camí de Ronda fins a Llançà la Carme i la Maga imposen el seu ritme que segueixo amb dignitat i com un "robot malxinat"... UN GRAN DIA!!

** FOTOS MARXA CAP DE CREUS 2019 PEREPETERPAN

Molt content de compartir rialles,  vent, silencis, passes, conversa amb Carme, Maga, Mercè, Roqué, David, Francesc F, Oriol, Josep S, Mikel, Josep C, Xavi, Noies de Torroella, Noia de la Trena.

Pos eso, Una Marxa per a mi, molt i molt especial... Per la carena, pel vent, per les cintes, pel Cap de Creus...Tornarem!!


MOLTES FELICITATS, ORGANITZCIÓ, VOLUNTARIES I VOLUNTARIS, CREU ROJA, GRÀCIES PER SER-HI.



TRACK WIKILOC.. aviat

Salut, Feina i Gràcies per Entrar.

Comentaris

  1. Jo no vaig ser el responsable del tap xd.

    Encantat d'haver coincidit uns kms. La carena més fàcil del que pensava. El pitjor com dius és el tram fins a sant baldiri. Entre el puja i baixa, els corriols plens de pedra, i el cansament acumulat. Però molt maca.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La companyia sempre és gratificant en tirades llargues.

      Encantat de coincidir, i tant que sí, tot i que no sé qui ets.

      Gràcies pel comentari !!!!!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.