UN DISSABTE A S'AGARO. 23/02/2019.


Per afrontar un dissabte qualsevol, primer s'ha de fer un bon esmorzar. Per tant anem al Snack Tramuntana.



9:00 Matí. S'Agaró.


Vaig al local de Fisiotonik de l'amic David, atret per una xerrada sobre "Treball de Força en Corred@rs" i moltes coses més.



No sóc d'anar a aquestes xerrades que t'expliquen com has de córrer o caminar.... A la meva edat.

Vet aquí que un noiet prim com una agulla, jovenet i xerrapet com ell sol, m'ha deixat bocabadat amb moltes coses sobre córrer i córrer bé.

He après més coses avui, que tota la meva "puta" vida corrent.



GRÀCIES PER AQUESTA "MASTERCLASS" ANDRES ARROYO... M'ha Encantat !!

11:00 Matí. S'Agaró.



Amb el mar i una taula de surf sota els peus, torno a trobar les extraordinaries sensacions perdudes.

Comparteixo onades, vent, sol , riures i aprenc a lliscar sobre l'aigua gràcies al mestre Jordi Llistosella, a l'Ana, en Carles i en Xevi .... Família d'aigua, espero que passeu a ser nous amics.



El SUP o Paddle Surf un esport, de moment minoritari, ens té seduits.... Com el córrer ara fa 15 anys.


Busquem mantenir l'equilibri  i deixar-nos portar pel corrent, confiant en la nostra intuïció, com a la vida... PURA VIDA !!!!



Salut, Feina i Gràcies per Entrar !!!!

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.