COSTA BRAVA SUP RACE BLANES. 1/09/2018.

COSTA BRAVA SUPRACE
I Gran Premi de Paddle Surf de la Costa Brava a  Blanes 

Modalitats: 
Debutants: 4 k. Qualsevol taula de P Surf.
Avançats: 9 K. Taules de P Surf 12' i 14'.


Dos dies fent SUP i el tercer competeixo en una carrera.... Estem fatal.

Fer el que un vol és una part important de la Felicitat. Carai, ho volia fer i ho he fet. I no m'ha agradat... M'ha encantat.


Ara que els 4 k de lliscar pel mar a "tota ostia" estan superats, em venen les imatges d'aquesta bogeria.

La Rebuda, l'amic i ultra corredor Xavi Marina amb el micro en mà em pregunta que coi hi faig en una cursa al mar, i la Neus amb el seu somriure i la seva calidesa organitzant l'Staff de la cursa, l'èxit està garantit.


Boxes, aparco la taula de Surf al costat de les dels meus competidors..... Mare meva, on m'he ficat, és com si aparques un camió al costat de cotxes  Formula 1. 



Corred@rs, tots els nois amb els braços tipus "Hulk" i unes "abdominals / tableta de xocolata" espectaculars..... I jo, jo, jo amb la meva panxeta. 

Les noies amb la silueta de surferas super Guapíssimes Totes, l'alegria de la cursa.



La Carrera, minuts abans de la sortida diuen: Avui el mar està bé i el dia és perfecte.... 



Òstia!! Veig un mar encrespat, les banderes estan a punt de sortir volant pel vent de garbí, està ple de meduses i un cel negre gris preludi d'una tempesta.... Tranquil Pere!!!!



3..2.. 1 i ja estem a l'aigua uns cent corred@rs, dues voltes d'anada i tornada a la Badia de Blanes passant per Sa Palomera, on hi ha dues Laures que m'animen.



Arribo de la primera volta i estic rebentat de braços.


Encaro la segona volta amb més tranquil·litat i sense caure enmig d'un mar enfadat i sota la pluja. 

Travesso l'arc d'arribada amb la meva taula / camió de surf sota el braç i una medalla finisher.... Pura Vida !!!!!

 

Fer Paddle Surf pel mar ho pot fer tothom, però organitzar una cursa de SUP amb dos circuits, boxes, brieffing, dorsals, logística dins l'aigua, excursió, medalla, bossa corredor, samarreta, pàrquing cotxe, podis, sorteig de material, avituallament, dutxes i sopar opcional... 

Tot això no seria possible sense la feina dels millors voluntaris, col·laboradors, el Club Nàutic de Blanes i la família Marina.
 
Xavi, Neus i Mamma d'en Xavi..... Sou MOLT GRANS !!!!!


Pere Alsina: Dorsal 29.
Salut, Feina i Gràcies per Llegir !!!!

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.