UTGS 9. 2017. LOVE STORY. 7 i 8 / 10 / 2017.

ULTRA TRAIL GUARA SOMONTANO. 9a edició. 7 i 8 Octubre 2017.
Lloc i hora: Alquezar, Sierra de Guara. 6:00h 
Distàncies:  Ultra Trail: 102 Km. Long Trail: 50Km.
Trail: 38Km. Alquezar: 14Km.
Clima: 8º i 28 . Inscrits: 1.130
Carrera del circuit de la Spain Ultra Cup.
Carme: Ultra. Pere: Trail.



Ja són nou anys creuant l'arc d'arribada d'Alquezar.
Sis vegades la Ultra Trail i tres vegades la Trail. La Carme,  ha fet cinc vegades la Ultra Trail i una Trail.

Així que mentre el cos funcioni, el cor ens portarà cap a Guara.



Que té aquesta carrera que s'ompli en pocs dies. Que té, que ha passat de 95 corred@rs la 1a edició, a més de 1.100 aquest any.



Té, els Caps de cursa, que et fan sentir com a casa, com reis, que dic, ja els agradaria als reis un tracte així. Sempre amb un somriure, paraules amigues, coordinació suïssa, estan a tot arreu de dia i de nit, i el millor, les abraçades d'en Kike.




Té, els Voluntar@s..... Sabeu que sou els millors, si vosaltres, sou els millors. Per ser voluntari no fa falta un Màster. Fa falta el que teniu vosaltres, un cor que no us cap a dins el pit, i una simpatia que allunya qualsevol baixón. Us feu estimar, qui us va parir, que en sou de grans !!





Té, una infinitat de racons paradisíacs i espectaculars que et captiven i enamoren.
Un entorn que ens convida a Córrer per barrancs. Menjar típic de la "Sierra". Dormir en un poble de pedra antiga. Banyar-nos al riu i disfrutar amb la família i els amics. Que més es pot demanar.


FULL DE RUTA:

La última setmana abans de la cursa tot està punt. Les cames tenen ganes de pencar, les pautes alimentàries van pel bon camí, la motxilla i el check list estan a punt. Tot va massa bé, només falta passar pel control de tres "bates blanques".

Conviure dins un cos malalt implica estar condicionat a rebre moltes "òsties"..... Em recomanen no fer esport de resistència.
Cap problema, demano canviar l'Ultra per la Trail. Mentre la Carme segueix amb l'Ultra.



6:00 h del matí. Sortida Ultra. Agafats de la mà, acompanyo la Carme al calaix de sortida.
La seva primera Ultra en solitari. L'únic que em fa patir és la nit, per sort veig a en Roque Lucas (un gentleman de la llarga distància), pot ser el seu millor aliat.



Allí aturat, amb l'esclat del tret de sortida, el cor se m'encongeix.

9:30 h. Sortida Trail. Alquezar- Asque - Alquezar. 9:30 h. Ara sóc jo qui surto amb dos amics, en Joan Marc i en Jordi Salellas. Vaig a molt bon ritme, i tanco el primer bucle passant per les passarel·les del Vero amb dues hores.



Alquezar- La Viña - Radiquero- Alquezar. Encaro el segon bucle amb ganes de pencar. El cos tira bé, massa bé. Però em noto buit de cap i alguna cosa dins del cor m'esgarrapa per sortir.... Em falta alguna cosa. Em falta la Carme.



He fet molts Trails i UT tot sol, fins i tot m'agrada, però aquest cop és diferent. No tinc la meva meitat de mi mateix, el meu etern 50%. Qui em fa riure quan ploro. Qui m'eriça la pell. Qui provoca que sigui millor sense saber-ho. Qui sense ella no seria el que sóc.

Arribo a la Viña amb la sorpresa que la Carme és allà. Ha deixat de fer l'Ultra.

Carme, que t'ha passat?
-Res, t'espero, no puc continuar sense tu.




Les mirades es claven, el silenci no és buit, ens arrenquem les tirites del dolor i ens omplim d'energia amb una abraçada.

De sobte apareix un amic, en Jordi.

Els tres Junts acabem el que hem començat.

Amor i Amistat, dos pilars que si els tens, et donen moments de Felicitat, no cal gairebé res més.

 

El Millor:

* Passar un finde espectacular amb la familia i els amics i gaudint de la muntanya.



*  Veure néixer la germana més petita de l'Ultra, L'Alquezar Trail de 14 k amb més corredores 108, que corredors 103. A tenir en compte.

* Les Abraçades d'en Kike.




FELICITATS a T@TS, tan si heu acabat com si no.
 

GRÀCIES de manera especial i de tot cor a Roque Lucas, David Domingo, Pau, Els Casellas i els Brugulat.

GALERIA DE FOTOS CANO FOTO ESPORT

FOTOS TRAIL PerePeterPan

WEB UTGS   i   RESULTATS

MÉS FOTOS AL BLOC DE MONRASIN 

* QUAN TOT VA BÉ, MASSA BÉ, NO T'ESPANTIS, DURA POC *

EM DEMANO UNA UTGS PEL 2018!!!!

Salut, Feina i Gràcies per Entrar.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.