PUIGSACALM EXTREM 2011, Publicat per en Jordi Alsina

23/11!2011.
Fitxa: Lloc:             Sant Esteve d'en Bas.
         Distancia:       44.11 Km
         Desnivell+:     2.700 mts
         D. Acumulat: Més de 6.000mts.
         Temps limit:    9 hores.

Puigsacalm
Doncs bé, tal i com em va dir el meu germà gran,en Pere, no sabia on m'havia ficat.
Jo amb tota la meva il.lusió, havent fet anteriorment d'altres maratons de muntanya com la Setdellonga, Ardenya..... i que em varen anar prou bé, les vaig agafar com a referència per fer uns mesos més tard el meu repte de l'any: la Puigsacalm Extrem, pensant que uns 1.000 mts de més de desnivell + no serien tan importants.....
A les 8h del matí donen la sortida i amb l'eufòria de viure el teu somni, em veig fent els primers quilometres enmig del grup capdavanter, ostres!! em pregunto si aixo és bo, innocent de mi, realment no sé el que m'espera....
Carme,jo al mig i en Pere
Vaig tirant amb bones sensacions fins al km 22 a partir d'aqui comença el patiment..... la sorpresa arriba quan el cos i la ment es quedant  bloquejats pel dolor,  intento ignorar-lo, però no ho aconsegueixo, tinc decidit que si em trobo més malament, abandono al proper avituallament al Km 29'5, que quan hi arribo per a mi aquell avituallament sembla un oasi, la fallida es imminent. Però al cap d'una estona i després de refer-me una mica, miro el meu voltant.... penso que poder estar aquí és un privilegi, no em puc enfonsar, he d'acabar com sigui, ajudat per la força que et dóna la família, amics, fins i tot els companys que vas trobant a la cursa, tot això i molts altres pensaments positius ajuden molt per poder posar un peu davant de l'altre i continuar....de ben segur que sense tot això no hagués creuat la línia d'arribada, perquè sí..... vaig arribar, amb 6h 55mts.
Crec que el grau de dificultat que té aquesta marató per a mi és elevat. Tot i que va ser espectacular i molt ben organitzada. A més gaudint de la meravellosa tardor expressant-se al meu voltant, un regal de la natura a la Vall d'en Bas.
Reflexió: Ara penso que si al Km 29'5 hagués abandonat, tampoc pasava res, l'important per a mi era estar allà i lluitar per arribar..... crec que l'important és això..... lluitar pel repte que un s'ha marcat, tant si s'aconsegueix com si no.
He aprés molt d'aquesta cursa i una de les coses que més be he aprés, és saber +/- on estant els meus límits.
Ara sé que són 2.700mts positius en una Marató.
Vaig patir, pero alhora m'ho vaig passar molt bé.
Per veure més fotos i classificacions a la Web del Puigsacalm Extrem.
Gràcies Pere per deixar-me escriure la crònica al  blog.
Jordi Alsina
Cròniques Relacionades: Puigsacalm Extrem en Video.
.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.