CRONO PUIG MATXACUCA: CIMS DE L'ARDENYA. 8/7/2019.

Dia i hora: 8 de Juliol de 2019. a les 20:00h.
Inscrits: 16. Preu: Gratuït.

Kms: 6Desnivell +: 350.
Modalitat: Crono Trail.
Amb el suport de  l'A.E. Matxacuca.




Les carreres més extraordinàries d'en Killian Jornet les fa al costat de poquets corred@rs, mai al costat d'una multitud.



Córrer al costat de 15 grans corredors per fer el cim Matxacuca, ha sigut un privilegi extraordinari.



3a edició dels  4 Cims de l'Ardenya.

Montclar, Puig de les Cols. Matxacuca i Puig Gros. Avui toca el Matxacuca.


CIRCUIT:

En Manel C, un dels seus creadors em va dir: Pere, et sorprendrà.


I..... SÍ, m'ha sorprès, m'ha deixat bocabadat, m'ha encantat.



Una crono d'aquelles de pujar i baixar i tornar a pujar, d'anar de quatre potes, d'iniciaciò als barrancs, de pensar qui collons ha dissenyat aquest circuit per després donar-li les gràcies.



El meu plantejament ha estat fruir de cada segon, cada soroll, de la calor, les olors.... Sense deixar-me contagiar pel ritme frenètic dels altres corredors.

I se m'ha  fet curta i tot, tocant el cim amb la tranquil·litat i felicitat de quan he sortit.



Amb una 1a part molt corredora pel Castell de Solius i les Agulles de Roca Ponça. Una 2a part més salvatge per on viuen els senglars, passant per Can Duran. La 3a part a estones de córrer i amb l'escalada al puig.



El Millor: 

* Les companyes i rivals de viatge, la Maga i la Mònica.


* La Carme tornant a donar guerra.






FELICITATS A TOTS, EN ESPECIAL  A LES NOIES: Carme, Cristina, Magali, Mònica i Paloma.
FOTOS

TRACK WIKILOC Puig Matxacuca


GRÀCIES IOSEBA I J.M. CODINA.

El Puig Gros és el proper cim pel dia.... Més Info a Cims de l'Ardenya.



Salut, Feina i Felicitat !!!!

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.