LLAGOSTRAIL. FOTOS I CRÒNICA DE LA CARME. 16/11/2014.

LLAGOSTRAIL. Cursa de Muntanya.
Dia i Lloc: 16/11/2014. Llagostera.
Organitza: Bell-Matí Trail. Web i Resultats.
Distàncies: 12 Km i 28 Km.
Temps per acabar: 4:30h. Carme: 3:40h. Dorsal: 158.


Un dia et poses unes vambes i surts a córrer pel "pati de casa".
 
Un dia coneixes a un altre corredor que corre pels mateixos camins que tu.
 

Un dia ja sou un grup de corredors que queda per anar a córrer un dia o dos a la setmana.
 

I un dia descobriu que estimeu aquests paratges, que sou uns privilegiats i creieu que uns llocs tan bells els han de conèixer altres corred@rs..... Neix la Llagostrail.

La Llagostrail veu la llum com a  cursa de muntanya en la seva primera edició, això vol dir que ningú sap com anirà, no hi ha referents, els organitzadors segur que ho intenten fer el millor possible, mil preguntes sense respostes  fa que tingui un toc extraordinari.



Amb l'arribada de la tardor t'adones mirant pel retrovisor, que són onze els mesos en que no hem parat de córrer i caminar, en curses, marxes, kedades, entrenaments ..... i de fet la Carme i un servidor no hem parat. El cos i el cocu t'avisa que ja està bé i et demana d'hivernar com si fossis un ós polar.



Però vet aquí que hi ha dones que no en tenen mai prou, "coi de dones",  i la Carme és una d'aquestes.
Molt il.lusionada vol fer la Llagostrail de 28K, sigui per conèxer un entorn molt proper i alhora desconegut de l'Ardenya, sigui per l'amistat amb gent implicada dins l'organització.... sigui pel que sigui ha fet la Llagostrail. El que escriu li ha fet costat en els últims Kms.



La Cursa. De Carme Carmona.

8: 00h del matí, recollint el dorsal em trobo amb tots els amics de curses, la Magali, Sussana, Berta, la Cris, Tània, Mikel, amics de l'equip Matxacuca, fins i tot a l'Enric "El Comandant".... Quina Festa!!!!

FOTOS 28K:




9: 30h. Donen la sortida, tots surten com les bales i jo ..... al meu aire, com sempre. Vaig al meu ritme per corriols, rierols, fondalades ombrivolas, humides i amb una olor de tardor que em captiva.


Les pujades es fan , gaudint dels corriols i no tant de les pistes. Arribo a un control i la meva sorpresa és majúscula quan em diuen que sóc al km 16, he fet la pujada més dura i no em trobo tan malament.
 

Toca descomptar Kms, ara pista, ara corriol .. i em trobo amb en Pere que m'ha vingut a buscar
"Ja ets aquí ??" em pregunta sorprès....Doncs Si !!!. Per fi una mica de companyia ja que he anat sola tot el camí.
 



Els últims kms molt millor. Arribo a meta amb 3: 45h, molt contenta i satisfeta per les bones sensacions.
 

Quan un grup d'amics corred@rs decideix organitzar una cursa, l'èxit està assegurat. Bell-Mati Trail, ha sabut estar a l'alçada amb un 11 sobre 10.
 

FOTOS 12K:



*Nois us vull felicitar per una feina tan ben feta. Amb un circuit espectacular, un marcatge immillorable, uns avituallaments molt complerts i que us puc dir dels voluntaris i voluntàries ... el millor de tot, animant i mimant en tot moment ... GRÀCIES PER SER-HI.

Gràcies Laura, Patrick........ i TOT l'equip de Bell-Matí Trail!!!!
Carme.

P.D: Molt sorprès de veure tantes noies corredores a la cursa de 12 K. Nois ja podem espavilar.
Jordi Jr i germaneta sou uns Craks!!

TRACK WIKILOC:
 
 .
Salut, Feina i Gràcies per fer-hi un cop d'ull.

Comentaris

  1. Moltes felicitats Parella!!! M'heu inspirat per a la Punk Trail de Manresa! Go!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Mònica
      Tu si que ets una font d'inspiració
      A disfrutar de la Punk Trail !!!!

      Elimina
  2. Gràcies a vosaltres!
    Gran crònica del que ha sigut per a noslatres un repte el qual no has pogut explicar millor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt agraïts per les teves paraules Beni !!
      I si, ja ho pots ben dir, fer que una cursa funcioni tan bé i a la primera... de ben segur que deu haver estat un gran repte per a vosaltres
      Heu d'estar molt orgullosos
      Espero ens veiem per algun corriol Beni... si pot ser de l'Ardenya

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.