Hoka VS Dynafit. 1/10/2020

Els meus peus vesteixen Hoka des de 2010, de quan en Nicolas Mermoud i Jean-Luc Diard van deixar Salomon per fundar Hoka One One el 2010. Una proposta contrària i divergent en el món del running: Perfils molt alts i ultra-amortiment.


Les meves primeres Hoka les vaig anar a comprar el 2010, a l'únic distribuïdor que hi havia a la península, al País Basc (hi vaig anar personalment).

Els primers anys de portar Hoka (2010-2015), a la línia de sortida d'un Trail eres un "bitxo raru".... Ara, qui no porta unes Hoka és el "bitxo raru".

                  
 
Peròvet aquí que tinc un armari ple de vambes de diferents marques i de moment em permeto presentar les rivals més directes de Hoka.
      

 

El Millor: 

*Molt bon Amortiment i comoditat 

*S'agafen molt bé en qualsevol terreny

*Disseny /colors/ molt "pijus"


                                  

En Contra:

* Falta més protecció a la part de davant.


HOKA  SPEEDGOAT 4(Detalls Clica)

 

El Millor:

* Amortiment excel·lent.

* Sola Vibram.


En Contra:

* Es trenquen molt aviat de la part superior davantera.... I de tot arreu!!

 

Salut, Feina i Vambes!!!!

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.