LLAGOSTRAIL 2019. CRÒNICA. FOTOS. RESULTATS 24/11/2019.

Dia i Lloc: 24/11/2019. Llagostera. 
Organitza: Bell- Matí Trail. 6a.Ed.
Distàncies : 12 Km i 21 Km. Desnivell: 600+.

Clima: Sol. 12º i 18º



Èxit, una paraula petita però d'un significat molt GRAN per la gent de la Llagostrail.

Un Trail que amb molt d'esforç, dedicació, paciència, alts i baixos, aquest 2019 ho ha aconseguit, Tot un Èxit!!



Un any més i ja en van 6, content de veure un munt d'amics del "mundillo", grups i gent molt propera, els del Montclar, els del Matxacuca, els Oncorunners, els Trenkacims, els del TrailRunGirona.... Sou els que feu realitat aquesta cursa.


Amb tots els problemes físics que arrossego, em planto a la línia d'una 20K, conscient que rebentarem el motor, i les vambes, que hi farem, vaig a provar de caminar per sobre d'aquest fil tan prim, i estar sota l'arc de sortida ja és molt i si arribem serà la "ostia en bicicleta".

Un Referent, en Jordi Xaus

CURSA / SENSACIONS:


9:30 h. Sortida com un cross, llançat com aquella pedra del "tiraxines", aquest no era el previst, però que hi farem, una vegada llençat el coet enmig de tantes estrelles... Jo sí que veure les estrelles a aquest ritme.



El circuit és espectacular, em deixo portar per les olors i colors d'una tardor molt humida, aigua, fang pujar a ritme, baixar amb compte, fotre-li gas als plans, més aigua, exquisit. 


Al km 10 miro el garmin i em diu que aquest ritme "no es para ti", aixeco el peu del gas i deixo que m'avancin algun "trailrunner" de nova generació, només algun ehh!!


Res, km 12 i efectivament apareixen les rampes, per sort també apareix la Teresa, m'enganxo a la seva estela. M'aturo i m'empastifo de flogoprofen. Lluny de ser un imprevist, aquests moments m'agraden.


Corres com un robot, cansat, fins als collons de córrer..... S'ha de gestionar sense atabalar-se, escoltant el cos i tirant endavant, més a poc a poc però fluint del que t'envolta.



Al km 17 la Magali em "carda un hachazu", Casumlostia, t'ha costat eh, "Kietvapari"!!!!


La "Capitana" Teresa va tirant del carro, olorant l'arribada fem els últims Kms amb moltes ganes i molta energia, com ha de ser.
Gràcies Teresa!!


A TOT l'EQUIP de Bell-Matí Trail i VOLUNTARi@S:
SOU MOLT GRANS!!!


GRÀCIES PER SER-HI i Fer-ho possible. Hem  "disfrutat" d'un circuit cada vegada més divertit.  MOLTES FELICITATS !!!!

  


RESULTATS

TRACK WIKILOC. LLAGOSTRAIL2019.

Pere Alsina. Dorsal 103. Temps: Garmin 2:33. Cursa 2:36.

Salut, Feina i Gràcies per Entrar !!

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.