COSTA BRAVA SUP RACE BLANES. 31/08/2019.

Modalitats: 

Debutants: 4 k. Qualsevol taula de P Surf.
Avançats: 9 K. Taules de P Surf 12' i 14'.

WEB COSTA BRAVA SUP RACE



Per segon any em planto a la sorra de Blanes amb una taula de Surf sota el braç i un número enganxat al pit.

Li tenia moltes ganes, tot i haver remat molt poquet aquest estiu, tot i tenir una taula de surf molt pesada, tot i haver fet 20 Km corrent al matí.... Però com diuen, fer el que un vol és una part important de la Felicitat. 



Una vegada més, m'ha encantat. 

Ara que els 4 k (han sortit 5,8K) de lliscar pel mar a "tota ostia" estan superats, em venen les imatges d'aquesta bogeria.

La Rebuda, l'amic i ultrarunner Xavi Marina amb el micro en mà i la Neus amb el seu somriure i la seva calidesa , l'èxit està garantit.




Riders, ÈXIT de Riders... Els nois amb els braços gruixuts i una "tableta de xocolata" espectaculars i les surferas super Guapíssimes Totes, l'alegria de la cursa. ..... I jo, jo, jo amb la meva panxeta. 




La Carrera, 6:00 h de la tarda. Sota l'arc de sortida, estic molt tranquil, he vingut a "disfrutar", per tant, tranquil·litat absoluta!!

3..2.. 1 i ja estem a l'aigua, dues voltes d'anada i tornada a la Badia de Blanes passant per Sa Palomera, on hi ha la Carme animant.




Arribo de la primera volta i estic xop de suor, el mar esta poc mogudet, és Perfecte.

Encaro la segona volta amb tranquil·litat, intento remar més fort, però estic esgotadet.




Travesso l'arc d'arribada amb la meva taula, toco la campana i al meu coll hi llueix una medalla ben merescuda.. 
Happy, very Happy!!!



Tot això no seria possible sense la feina dels millors voluntaris, col·laboradors, el Club Nàutic de Blanes i la família Marina.

Xavi, Neus i Mamma d'en Xavi....GRÀCIES !!!!! 




Pere Alsina 
Dorsal 266 

Track Wikiloc 
Salut, Feina i Gràcies per Entrar !!!! 

Comentaris

  1. Enhorabona!!! Un plaer tenir-te a casa nostre ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hem passat un dia esplèndit.

      Una cursa SUP molt Xula !!!!

      Gràcies Xavi !!!!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.