LLAGOSTRAIL 2018.CRÒNICA I FOTOS.25/11/2018.

Dia i Lloc: 25/11/2018. Llagostera. Organitza: Bell-Matí Trail.
Distàncies : 12 Km i 22,5 Km. Desnivell 22,5K+: 620.

Pere: Dorsal:  Temps: 2:33h.
Carme: Dorsal  Temps: 3:12:h 

RESULTATS AQUI.

 
Un any més i ja en van 5, content de veure un munt de corred@rs, amics i coneguts a la línia de sortida de la Llagostrail.
 


La Carme em dóna permís per a córrer sol.... Així és que avui toca posar-li gasolina de la cara a la makina, toca rebentar el motor, toca "cadar-li" foc a les vambes, toca gastar tots els cartutxos.... 

Aiig Pere, avui toca fer el que es pugi, "tontu".





CURSA / SENSACIONS:  
Sortim ràpids fins a trobar el primer corriol, la cursa ja s'ha estirat tot posant a cadascú al seu lloc.

 
Intento enganxar-me al tren d'un grupet de 10 corred@rs i aconsegueixo seguir-los fins a la riera, quan miro el GPS i marca 10 k amb 1:5 h, crec que vaig massa ràpid i aixeco el peu del gas.


Però llavors em trobo amb en Mikel que no es troba gaire bé i em farà de llebre fins a l'arribada. Tornem a "fotre-li" gas, ell a ritme de passeig i jo, jo a ritme de "a toda ostia por la carretera".



EL MILLOR:

Compartir Kms i conversa amb en Mikel, en Joan (un vetarà corredor de llagostera de 64 anys que als 15 ja corria), i en Jordi dels Montclar Runners.



A MILLORAR:
 
Sembla que molts corred@rs s'han perdut..... Bé, jo no m'he perdut i normalment em perdo i repeteixo, jo no m'he perdut.
 


Potser sí, que en algun encreuament  faltarien més marques, però quan un corred@r es perd, el 50% de la "culpa", és a parts iguals de l'organització i del corred@r per no estar atent.



A TOT l'EQUIP de Bell-Matí Trail i VOLUNTARi@S:

GRÀCIES PER SER-HI i Fer-ho possible. Ens ho hem passat molt bé, i hem  disfrutat d'un circuit cada vegada més divertit.  MOLTES FELICITATS !!!!  
Salut, Feina i Gràcies per Entrar

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.