MONTSENY "TRAIL EXPRES". ../12/2017

Matagalls 1.697,2 mts. Montseny.
Sortida i arribada: Aparcament St. Marçal.
Kms: 19,08   Desnivell +: 1.159  Descens - : 1.159.
Temps en Moviment: 3:36h .

Torno a Montseny, al Matagalls, aquesta vegada convidat a fer un entrenament curt a peu, al costat d'una parella  d'experts en curses de muntanya, la Maga i en Mikel.

El Montseny és un tresor que passa desapercebut per a molts, fins i tot és desconegut.... potser perquè el tenim massa a prop.

A l'hivern els adictes a córrer per muntanya que busquem fer entrenaments per sobre dels 2000 mts d'alçada ens trobem que la neu, el glaç, la meteo d'alta muntanya.... Pot complicar l'entrenament.

Per tant anem a buscar muntanyes més amables i generoses per entrenar, però amb desnivells importants.

Full de Ruta:

Sortim del petit aparcament del Coll de St. Marçal i en fort pendent ens enfilem enmig de boscos de falgueres i castanyers fins a Coll Pregon.

De mica en mica guanyem alçada tot gaudint d'uns espais més oberts assolint el cim de Matagalls.

Tot i el vent del nord, tenim sort i gaudim d'un dia assolellat amb unes vistes cap a totes bandes espectaculars.

Decidim fer una volta i baixem fins a un refugi clavat damunt d'un penya-segat, St. Miquel dels Barretons,  hi arribem pel Coll de la Font i Turó de Segimon

Tornem a Matagalls per pista (uns 3 km) i corriol, passant per 4 Turons: Bessa, Pla de la Barraca, Gros i Morera.

Del Matagalls a l'aparcament desfem el camí per on hem vingut.

El Millor:

Disfrutar dels amics enmig d'un esclat d'olors i colors de  bosc, són escenes de pintura d'escola olotina.

BUENU, QUE TINGUEU UNES BONES FESTES DE NADAL !!!!

CUIDEU MOLT LA FAMÍLIA I ELS AMICS, SÓN AMB ELS QUI ENS REGALEN ELS MILLORS MOMENTS.

AHH !! NO MENGEU GAIRES TURRONS, SINO HAUREM DE CÓRRER MÉS....PETONS PER TUTTI !!!!