ARDENYA. CÓRRER AMB DOS SUBCAMPIONS. 27/02/2016.

Suspenen la Marxa Almogàvers Prades de 60 Km pel mal temps. Decisió encertada per part d'organització, una miqueta tard.

Amb la Carme hi estem inscrits, per sort no hi hem anat. Quan el servei d'emergències et recomanen que per anar a Prades, has de portar el dipòsit del cotxe ple, mantes, aigua i menjar per si et quedes tirat a la carretera.
Quan la previsió de nevades i mal temps era per a la tarda, i al matí ja hi ha 5 cm de neu... Ho vàrem tenir molt clar. Hi tornarem el pròxim 19 de març.

Apliquem el Pla B. Fem una "Ardenyada", córrer pel Massís de l'Ardenya, "el patio de mi casa", amb dos subcampions; el meu germà en Jordi, subcampió de la família Alsina i en Juan Antonio Ballesteros, subcampió d'Espanya 100 Km pista... poca broma.

La Ruta:
Sortim de Casa Nova i ens enfilem per les torres elèctriques. A mitja pujada girem a la dreta per anar a buscar la "Pujada d'en Roberto Sancho". Fem el Puig de les Cols amb una espectacular visió cel- terra- mar.
Comparteixo Kms i conversa amb en Jordi, un ganxo, i en Juan Antonio, un granadino, amb qui he tingut el privilegi de compartir la seva primera "Ardenyada", i que de ben segur el veurem més sovint corrent per St. Feliu.

Deixo els "Subcampins" al Coll de l'Escorpit. Amb ganes de fer més Kms, tiro cap a la Creu d'en Barraquer i la Trencada. El diàleg amb la natura mentre jugo amb la pluja em porta sense adonarme'n fins a St. Grau.
La tornada per pista Gr i pista pistera fins a Casa Nova.

El Millor: Córrer no deixa de ser un verb. Un acte mecànic..... Però avui hem sortit a córrer amb el meu germà sense pretensions i el destí ens ha regalat el que espero sigui una nova i gran amistat, en Juan Antonio..... Córrer no és només córrer.
TRACK WIKILOC:

Powered by Wikiloc

Propera parada si el temps ho permet... Marcxa de Bonmatí.28/02/2016.

Salut, Feina i Gràcies per Fer-hi un cop d'ull.