UNA GUILLA A L'ARDENYA. 8/03/2015.

La nit és per dormir, això diuen, però per a molts la nit serveix per fer el que més ens agrada, (no penseu malament)... caminar, córrer, entrenar, gaudir de la muntanya. Gestionar una horeta de les 24 hores que té el dia fent esport.
Acumular experiències ens enriqueix com a persones i la muntanya ens en proporciona moltes. La nit és una de les més especials.


La foscor, els sorolls del vent, de l'aigua, d'uns ulls brillants.... La natura ens fa petits i de nit es desperten sensacions, pors i emocions que crèiem potser superats.

Divendres nit. Torno de St. Grau d'Ardenya per corriols tot sol, el llum del frontal és cada vegada més feble i s'apaga, m'he deixat el mòbil, m'he quedat sense aigua, un corriol sense sortida m'ha deixat ben esgarrinxat.... sembla que la "llei de murphy" s'ha aliat amb aquesta embruixada nit.....Per sort hi ha lluna plena.

Llavors va passar... alguna cosa em va distreure dels meus pensaments trencant el silenci de la foscor, em seguia el soroll suau d'unes passes.
D'altres vegades ha passat que el soroll era més brusc, amb algun bufet i una forta pudor, era un senglar. Aquesta vegada no, la fressa és discreta i angoixant.


Amb el cor accelerat m'aturo i em giro a poc a poc, la fressa és molt a prop.... Uns ulls brillants em vigilen, qui ets?.... t'he descobert i sembla que no tens por. Ens separen una cinquantena de metres, hi descobreixo el meu perseguidor.... una preciosa guilla. Moment inesperat i extraordinari.

La mare que et va...... Quina por que m'has fet passar per una estona, punyetera. Que potser tens gana i sóc el teu sopar, potser la curiositat de saber que coi hi fa un humà al teu bosc....Tan se val, ara ja ens coneixem.
M'has deixat collonit i meravellat de veure't, ets astuta i molt bella..... Espero ens tornem a veure ben aviat.

* La foto és de la xarxa.
Salut, Feina i Gràcies per Fer-hi un cop d'ull.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.