LA VIDA ÉS CURTA, JUGA FORT.
Només pretenc motivar........Com amb la lluita constant i l'inconformisme es pot superar una malaltia òssia, l´osteoporosi, privant-me de córrer i escalar......Es pot reconduir la vida, fent-la diferent del que un voldria, però molt rica en emocions i plena de somnis. Apuntar-se a tot és superar-se. Anna Paris.

dimarts, 22 d’octubre de 2013

PUIGSACALM EXTREM 2013. CRÒNICA I FOTOS DE JORDI ALSINA. 20/10/13.

20 d'Ocubre 2013. PUIGSACALM EXTREM. 4 a edició.
Distàncies: 42 km  i 21 km.
Desnivell Marató: 2900 + i 2900-
Lloc: St. Esteve d'En Bas. Girona.
Organitza: Ass Esp Diedre.
  

Us deixo amb la petita crònica d'en Jordi Alsina, (el meu germà):   
El que ens passa a molts corred@rs, que quan acabes una cursa de duresa i patiment extrem, sigui pel recorregut, la climatologia, que no tens el dia..... o les tres coses alhora, i la família o amics et pregunten com t'ha anat? la resposta és: l'any que ve no hi tornaré segur. Aquesta frase la vaig dir a l'edició 2012 i el 2011 i el.....


Però és curiós, no sabem el perquè, que quan es va acostant el dia de cursa, una part de tu diu "hi aniré" i l' altra queda en espera.
Bé aquest any no ho tenia clar i no estava prou motivat, potser porque l'any passat estava tot ple de fang, o no hi anava prou entrenat, no ho sé.
El fet és que em llevo a les 6:00 h del mati, agafo els trastos i cap a St. Esteve d'en Bas, m'acompanya el meu germà, per fer alguna foto i gaudir de l'ambient sense córrer.
Ens trobem amb en Roberto del A.E. Matxacuca, un CraK, em diu que si no la faig em "fotará quatre osties".(Gràcies Roberto).
MES FOTOS:

Mentre s'acosta l'hora de sortida estic molt nerviós però molt més motivat, l'objectiu és arribar.
Objectiu aconseguit, he fet la marató, he arribat i molt content, doncs l'he fet amb menys temps que l'any passat. He anat de menys a més i el més important és que he acabat amb molt bones sensacions.
La definició personal de la marató: Dura i si hi ha fang Super Dura, amb un entorn i unes vistes espectaculars i l'organització / voluntaris un 11 sobre 10.


Felicitar a tots els corredors que hi heu participat, sigui quin sigui el resultat i en especial als que conec, en Roberto Sancho pel 1er lloc a la marató i en Jordi Gamito pel 2on lloc a la mitja marató.
P.D: L'any que ve.... no hi tornaré!!

Les frases de la cursa:
*En Marc l'organitzador a uns minuts abans de la sortida: Aquest any la Pugsacalm Extrem no serà del tot Extrema, doncs no ha plogut i no hi ha fang.
*Molts corredors en acabar: Ostres!! aquest any he baixat de les 7 hores!! Super!!
*Corredors fent la cursa: M'estimo molt aquesta terra, Catalunya....però de vegades voldria viure a Anadalusia, doncs alla no hi ha tanta pujada i tanta baixada..... i tot és més pla collons!! jajaja!!

CLASSIFICACIONS I MES FOTOS AL WEB DE LA CURSA: PUIGSACALM EXTREM.
Salut i Feina i Gràcies per fer-hi un cop d'ull.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada