LA VIDA ÉS CURTA, JUGA FORT.
Només pretenc motivar........Com amb la lluita constant i l'inconformisme es pot superar una malaltia òssia, l´osteoporosi, privant-me de córrer i escalar......Es pot reconduir la vida, fent-la diferent, però rica en emocions i plena de somnis. Apuntar-se a tot és superar-se. Anna Paris.

dissabte, 10 d’agost de 2013

SA GUILLA 2013. TASTET I PROPOSTA PEL 24/08/13.

Ja us heu inscrit??..... 24 d'agost el Massís de l'Ardenya serà l'escenari sempre sorprenent de Sa Guilla.
Sta. Cristina d'Aro acull per cinquè any una gran festa de l'esport anomenat Terra d'Indiketes, amb la 5ª edició de Sa Guilla cursa de muntanya, la 11ª edició d'Es Pollastre i Sa Gallina curses de btt i la 5ª edició de l'escalada en bloc.

Carcaixells

M'atreveixo a dir que Sa Guilla és una mitja marató de muntanya que pel recorregut i l'entorn és de les més espectaculars i salvatges de Catalunya.
La combinació de córrer per corriols gairebé verges amb grimpades fàcils per roca i camí equipat, fa que sigui un circuit molt exigent però que alhora t'omple de molt bones sensacions.
 
Zona d'escalada a Solius
El recorregut: Sa Guilla el podríem dividir en tres parts.

1era: La sortida de Sta. Cristina d'Aro fins al Castell de Solius és molt planer, Del castell anem a buscar la zona d'escalada de Solius. Per corriols travessem les famoses dues "pistes d'en Lara" fins arribar als Carcaixells.Haurem fet 7,5 Km +/-.
Tastant Sa Guilla amb Magali,Carme, Joan,Enric i MiKel.

2ona: Arribem a la Capella, punt d'nicí de les agulles dels Carcaixells, superem una primera grimpada fàcil, cal dosificar l'esforç. Anem fent les agulles per camí equipat i pont penjant (per sota), carenem fins el Pas de la Canaleta, baixem i anem a trobar la Roca Rodona o d'en Cama, amb una segona i última grimpada fàcil, forta baixada curta i tècnica. Tornem a pujar per corriol de somni de  la Riera Penyella. Haurem fet uns 12K +/-.(que ens semblarà que són més.....Doncs NO). Per motius ecològics aquest any no es passa per la Roca Rodona. Aquest segon tram hi ha variacions.
Baixant de la Roca Rodona
3era: Ultims Kms,  a on si hem dosificat bé les forces i si la temperatura ens ho permet podem acabar aquests 21 k amb dignitat.  Baixem pels eucaliptus i tornem a pujar de manera constant i cada cop més fort fins a Pedralta, baixem per les "Torres elèctriques", i ara sí per corriols i pista tot baixada fins l'arribada.



El recorregut és aquest, si no és així o es modifica, qui ho decideix es l'organització. 

Recomanacions per fer Sa Guilla. Crec que no esta de més dir-ho, tant pels corredors que s'inicien en muntanya, com pels qui ja tenen experiència:
* Sa Guilla no és una cursa qualsevol, per tant ens informarem bé del recorregut per no tindre sorpreses. Per sort i amb quatre edicions, hi ha molta info escrita i visual de la cursa a diferents webs i blocs.
* Ens hidratarem bé o molt bé abans, durant i desprès. Cal portar mínim un bidó d'aigua i sals amb un cinturó o similar. Normalment fa molta calor. Evitem rampes i cops de calor.
* Una gorra i guants de ciclista.... opcional.
* No baixar la guàrdia a les grimpades.
* Vigilarem els brucs tallats, evitem talls que de vegades són importants.

Video de la primera grimpada:



* L'Ardenya és un paratge únic i d'una bellesa extraordinària, intentem no agredir l'entorn tal com si estiguéssim a casa nostra.



Amb la Teresa, Carme i la "Funa".
MOLT BONA CURSA PER A TOTHOM I COM DIU UN AMIC.... A "DISFRUTAR"

*TRACK: PER MOTIUS ECOLÒGICS M'HE VIST OBLIGAT A SUPRIMIR EL TRACK

Salut, Feina i Gràcies per la visita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada