CAMPIONAT D'ESPANYA DE NATACIÓ AMB ALETES.Crònica de la Maria Alsina 16 i 17/06/12.

Una vegada més St. Feliu de Guíxols ha estat l'escenari d'un important esdeveniment esportiu. Els Campionats d'Espanya de Natació amb Aletes.
Els dies 16 i 17 de juny a la piscina de la Corxera. S'ha de dir que tots hi sortim guanyant. Els atletes d'arreu del pais gaudint d'una competició a la Costa Brava, els familiars dels atletes que han estat una multitud, omplint els carrers, comerços, hotels, mercat..... Donant vida i disfrutant alhora de l'entorn a St. Feliu de Guixols. I nosaltres els millors anfitrions.
A.C. Xaloc ha aconseguit ser subcampió d'Espanya, desprès de dos anys consecutius essent Campions d'Espanya. El segon lloc era impensable aquest any, degut a l'alt nivell i aportació de nedadors/dores dels altres clubs. L'esforç dels nois i noies del Xaloc ha tingut el seu premí.
Felicitats a tots nedadors/dores, entrenadors, voluntaris i familiars.

Us deixo amb la crònica d'una nedadora del A.C.Xaloc, la Maria Alsina, (14 anys):
Els equips que van participar als Campionats d'Espanya són: Delphins, Babel, Tafalla, Cadas (guanyadors),Los Cristianos, Natació per Tothom, Bellesport, Mediterrani, Veloz, San Juan, Igarondo, Xaloc......
A la primera jornada em va tocar fer 100mts escafandre a la primera serie, inaugurava el campionat, i volia estar a l'alçada. Em vaig preparar i van donar la sortida. Cada vegada que feia la volta anava més ràpid i al sortir de l'aigua vaig veure el meu temps..... 52 segons. Peró hi havia una altra serie i..... només una nedadora em va superar, la meva companya d'equip, la Saida. Vam fer podi, 1era i 2ona, un bon començament.

Desprès em tocava fer 800 superfície i amb un peu molt adolorit els vaig acabar quedant 10ena.
La segona jornada va anar molt millor, sobretot els relleus. Vam quedar primers en relleus i érem: la Saida, la Cristina, la Làia i jo. Els infantils i els cadets ho van fer molt bé també.
La tercera jornada, diumenge al matí, va anar força bé per tot l'equip Xaloc. Jo havia de nedar 200 superfície i volia baixar de 2 minuts, peró vaig fer 2 minuts.
La quarta i última jornada va ser la més intensa.
Em tocava fer 50 Apnea. Vaig preparar les ulleres, la gorra i em vaig tirar. A la volta vaig veure que anava quarta i vaig anar el més ràpid possible, però no vaig poder quedar tercera per unes mil·lèsimes de segon. Quina "ràbia", molt enfadada amb mi mateixa.
La Maria, HiperMegaConcentrada.


I per fi van arribar els relleus on allà tots vam arrasar, excepte els infantils masculins que van tindre un petit problema.
Els Campions d'aquest any van ser el Cadas (Aragó), nosaltres el Xaloc Subcampions i el Babel (Alacant) va quedar tercer.
Tot i que vam quedar segons, ho vam celebrar com si haguessim quedat primers. L'any que ve volem tornar a intentar guanyar aquets campionats.
Per acabar voldria fer una abraçada ben forta a tots i cada un dels meus companys d'equip i entrenadors: Saida, Laia, Mar, Cristina, Mireia, Celia,Lluna, Mireia, Mar, Clara, Claudia, Laura, Bilal,Carlos, Quim, Arnau, Axel, Max, Pau, Victor, Oscar, Un noi que no sé com es diu, entrenadors; J.Mª Esteve, Jordi, Rafa.A tots els Juniors i Seniors per ajudar.
Molt contenta pel resultat personal, de 6 proves en que vaig participar 3 van ser podi, 2 medalles d'or i una de plata.

Els Campionats d'una manera visual gràcies a les fotos de la Maria Jose Sanchez Chillon:


Entrades Relacionades: X MEMORIAL ROBERTO JAUREGUI. 
                                  CAMPIONATS DE CATALUNYA MONOALETA.

Salut i Feina.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.