LA VIDA ÉS CURTA, JUGA FORT.
Només pretenc motivar........Com amb la lluita constant i l'inconformisme es pot superar una malaltia òssia, l´osteoporosi, privant-me de córrer i escalar......Es pot reconduir la vida, fent-la diferent, però rica en emocions i plena de somnis. Apuntar-se a tot és superar-se. Anna Paris.

dilluns, 22 d’agost de 2011

38ena TRAVESSIA NEDANT AL PORT DE SANT FELIU DE GUIXOLS.

21 d'agost 2011.Aquest any  la travessia del port de St. Feliu de Guixols organitzat per el A.C.Xaloc, ha tingut la novetat d'una travessia mes petita de 500mts +/-, que ha sortit del Palm Beach amb arribada a la platja gran, pensada per a menors de 14 anys i gent que no s'atrevien a fer la gran de 1.100 mts amb sortida de Cala Jonca i arribada a la platja gran també.
Molt bona organització, bon ambient i la Maria amb les seves amiguetes molt contentes de participar-hi, tot i la calor que ha fet avui.
Felicitar la gent del Club Aquatic Xaloc doncs no paren de fer coses. Molt bona travessa.
Salut i Feina.



2 comentaris:

  1. L'any que ve, no podràs fer fotos, estaràs nedant tal i com tu vas dir, així m'agrada valent, tens 12 mesos per endavnt per entrenar. endavant, sempre endavant!!!

    ResponElimina
  2. MKatXis Quim,l'any que ve encara no se el que faré, el que faig ara si que ho se......estic aprenent a fer una cosa que fa molta por i mai m'ha agradat.....NEDAR, es molt durrrrrrr apendre a nedar, saber respirar, moure les cames, coordinar els braços......pero s'ha de tirar endavant, i tant que si!!.Tinc la sort......o la desgracia je je,d'apendre al costat d'un petit monstre de la llarga distancia en natació, com ets tu Quim, gracies per les primeres lliçons, i com no la Carme qui m'ha donat l'empenta per caure dins la piscina.
    Estic acollonit.....i em fan mal els braços!!.

    ResponElimina