Senglanada de Cakos i Bandolers a Osor


7 CaKos i 1 Bandoler

17 Juliol 2011.
Una de les sortides que mes ganes li tenia per l´entorn i la gent que hi participaven,  poder conèixer gent que practica CaKo, (amics coneguts i amics per conèixer) es un luxe,  i l´entorn:   les Guilleries, el fet d´enlleçar dos cims emblemàtics, St.Benet  i St. Gregori, tot això  si a mes l´anfitrio i guia es en Lluís Vila  té l´exit garantit.
Aquest vegada la  osteoporosi ha guanyat el pols.
Pero les ganes que tenia per conèixer personalment aquesta gent , van fer que el diumenge em plantes a la sortida tant sols per veure´ls, que tot i la febre  em vaig atrevir a fer un tall amb ells, fins a Coll de Nafré, es la millor medicina que conec.
Aquestes Sortides/Kedades com diu un maKi no tenen preu, perquè la filosofia es....... passar-ho be !!
Gracies Makis CaKos: Karlus, Comandant Torra, Sisco, Sando, Josep V, General, Fran, Lluis ......(no se si em deixo algú) .Sou gent molt ben parida.

Sortint d´Osor

Mes coses, aquest cap de setmana dos amics han participat a la Isostar Desert Maraton, en Sergi Piquer i l´Andreu Just, i com no l´amic Jprix a l´Ultra Trail Andorra. FELICITATS A TOS TRES, sigui quin sigui el resultat. Molt sentida la crònica d´en Sergi Pique
Mes coses, avui tinc una densitometria ossea i una eco, dues proves mediques molt importants per mi.
Salut i molta Feina.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.