Travessa Rupit-Taradell.15/11/2009.

15 de novembre 09.
Rupit-Taradell,es una travessa/marxa de muntanya de 43,5 Km, que es pot fer caminant o corrent, amb 3000mts de desnivell acumulat. Passa per Guilleries, Collsacabra, Osona.

La Carme, l´Ultraquim (col.lega de curses i lesionat), i jo, sortim de St. Feliu de Guixols a les 4h de la matinada cap a Taradell, allà ens trobem amb l´Andreu, també col.lega de curses, ens donen la tarja de control de pas i pujem a l´autocar que ens porta a Rupit.

Sortim de Rupit a les 6,10h caminant els quatre, doncs toca pujadeta i tampoc pots correr gaire, es de nit, i hi ha gent davant teu, per un corriol molt estret.

Arribem a la pista i ja clarejant, l´Andreu i jo decidim començar a córrer. La Carme i en Quim caminant, i així anem fins a l´Avenc, Tavertet, la Riba 11,5Km,Vilanova de Sau 18,5Km, Salt de la Minyona 21,5Km, fins aqui la part més guapa de la marxa. St. Julia de Vilatorta 31Km,(av de luxe), Puiglagulla, la Collada i Taradell 43,5Km.

Els corredors Andreu i Pere hem arribat amb 6,28h i els caminants Carme i Quim 8,41h de 1.050 participants, els corredors hem arribat al lloc 88 i 89, i els caminants als llocs 349 i 350. Molt contents tots.

Felicitats Carme, Andreu i Quim.